Oprettet 9. maj 2018

Skifte telestat paa gulvvarme?

Stillet af Nicklas87 Varme

Hej, jeg har et pannex gulvvarme system. I de her dage hvor det er blevet varmt ligger jeg maerke til at jeg ikke kan slukke for gulvvarmen i stuen. Der er stadig gennemloeb. Hvilket goer livet lidt haardt. Jeg tror telestaten er gaaet i stykker. Den drypper ogsaa. Jeg vil gerne udskifte den, eller som minimum skifte den med den ved siden af til badevaerelset. Kan jeg nemt goere det? Og hvordan ? 

1 svar

№ 1

Svar af dan

dan Ekspert

hej velkommen til

har du billder som jeg kan se.

jeg tænker at du skal lukke for varmen til den indtil du får nye reservedele hjem,du skal ikke bytte rundt for så har du din rumføler som ikke passer til det rum.

man kan godt selv udskifte det,ved køb hos os giver vi gratis telefon suport om aftenen under montering