Oprettet 5. mar. 2019

Montering af nye digitale termostater.

Stillet af CarstenSkovgaard Vand

Hej jeg skal ha skiftet radiator termostater i huset og har købt nye digitale termostater fra Harald Nyborg med tilhørende adaptor. Jeg kan sagtens afmontere de gamle danfoss termostater og kan som sådan godt montere den nye digitale termostat. Jeg har fulgt anvisningen men problemet er at den nye termostat indstiller sig selv men når den er færdig viser den F2 i fejlkode, hvilket skulle betyde monteringsfejl. Hvorfor kan jeg simpelthen ikke forstå?. Den skulle jo gerne passe.

8 svar

№ 1

Svar af CarstenSkovgaard

CarstenSkovgaard

Hej får man ikke svar på sit spørgsmål??????

№ 2

Svar af dan

dan Ekspert

Hej Carsten og undskyld

Vi er igang med og skifte webhosting så det svar jeg sende er åbenbart ikke modtaget.

Hvis det er Danfoss kan jeg ringe til dem

Hvilken producent er det?

№ 3

Svar af dan

dan Ekspert

Jeg kan desværre ikke hjælpe da det er Harald Nyborg du skal have fat i.

Havde det været Danfoss kunne jeg ringe til dem og snakke med dem.

Jeg vil anbefale Danfoss jeg ved at det koster lidt mere men så er du også sikker på et godt produkt

№ 4

Svar af CarstenSkovgaard

CarstenSkovgaard

Ok. Tusind tak for svar tilbage. God aften.

№ 5

Svar af dan

dan Ekspert

Det var så lidt har du brug for tilbud på VVS artikler er du altid velkommen.

Jeg er ked af at ikke kunne hjælpe:(

Ved køb hos os er der gratis telefon support om aftenen og fuld garanti

№ 6

Svar af CarstenSkovgaard

CarstenSkovgaard

Jeg skal ha skiftet termostater i hele huset og jeg giver dig helt ret i at danfoss termostater er det bedste produkt. Jeg har 8 termostater i huset som skal skiftes og gerne digital styring.

Det vil jeg da gerne have et uforpligtende tilbud på.

Mvh. Carsten...

№ 7

Svar af dan

dan Ekspert

kan jeg ikke få din mail så jeg kan sende dig et tilbud 

https://danmik.dk/kontakt/

№ 8

Svar af CarstenSkovgaard

CarstenSkovgaard