Afmontering af opvaskemaskine
Hej. Jeg vil meget gerne se om jeg selv kan afmontere min opvaskemaskine da den har normal stikprop. Udover at slukke for den sorte hane til højre, hvad har jeg så brug for at gøre/købe/sætte på ift stop-propper el hvad det hedder ????? Der ligner der skal 2 til ikke?
Hedder de noget forskelligt og hvad hedder størrelsen jeg skal have fat på, tror I ud fra billedet?
Jeg går ud fra at proppen på slange med den sorte hane sættes direkte på guld-hanen og den grå waterblock tages ud med slangen og skal følge med opvaskemaskinen det nye sted ikke?
Skal den sorte han tændes igen efter prop på?
Mange tak for svare fra den uvidende, enlige kvinde ????
4 svar
Svar af dan
hej velkommen til
Har du mulighed for at oploade billeder
Svar af Trine4000

Svar af Trine4000
Hej Dan. Har gjort i kommentar - håber du kan se dem?
Svar af dan
Du skal bruge en 1/2" slutmuffe til vandet og en 1" slutmuffe i plast til afløb.
Vi kan også sende det til dig med posten hvis det er