Oprettet 30. jul. 2016

Montering af toilet

Stillet af ordermania Vand
Hej VVS forum

Jeg har afmonteret mit toilet for at få lagt nyt gulv. Da toilettet skulle sættes på igen, sad afløsrøret fast i toilettet (tror det hedder multiquick). Jeg ville helst have den til at sidde i afløbsrøret men den var for svær at få af, så jeg tænkte nu sætter jeg den bare på igen. Efter toilet er monteret igen nu, er der dog det problem at den laver en form for vacuum lyd efter hvert skyl som den ikke gjorde før. Er det et problem? Den spiller ikke umiddelbart vand nogen steder. Normalt ville jeg tage den af, men den er limet med silikone så det er en større opgave at få af og tjekket..

2 svar

№ 1

Svar af dan

dan Admin
hej og velkommen til

det med en varkum lyd har jeg ikke set før,er den kommet efter du har monteret den igen?

når man montere et wc skal multiquik først sættes i afløbet der efter wc monters på multiquik.

når man montere det skal man huske glidemidel/opvaskemidel for at det hele glider sammen.

du skulle have afmonteret multiquik på wc som godt kan være svært men er den bedste løsning.

jeg tror at uden at vide det at den ikke er kommet ordenligt ned i kloarken hvis du har en ifø med lukket vandlås kan du se det fra bagsidden prøve stikke en hånd en og mærke om den er på plads eller trække i wc mens du har hånden der ind og mærke om der er luft imens du trækker er der det skal wc af igen desvære.

ellers står vi til rådighed på telefon

mvh dan
№ 2

Svar af dan

dan Admin
hej jeg håber du har fået klaret dit problem ellers vender du bare tilbage

mvh dan

ps like os på facebook