Danfoss Living på retursiden.
Hej.
Alle mine radiatorer er monteret med fremløbsventiler, der er monteret på retursiden. Ved ikke om jeg beskriver det korrekt, men de regulerer efter rumtemperatur og ikke vandtemperatur. Antager, at der tidligere har siddet returventiler og de så er skifter.
Min tanke er, at skift dem ud med Danfoss Living. Men er på et tidspunkt blevet oplyst, at Danfoss Living ikke virker korrekt når de sidder på retursiden. Angiveligt noget med at de måler noget temperatur på fremløbsrøret.
Er det korrekt? Endnu bedre hvis nogen har erfaring med samme problemstilling.
Alle mine radiatorer er monteret med fremløb og retur i bund af radiatorerne.
3 svar
Svar af dan
hej og velkommen til
systemet er bygget til at den måler temp på fremløbet ind i radiator og sammentidig rum temp.
så hvis det skal virke korekt skal du have sat dem på frem løb til radiator og ikke retur.
hvis du bor i kbh eller omegn kan vi hjælpe med den mest optimering af systemet eller rådgive dig
mvh dan
vi har også tlf service og salg af at vvs vi giver gerne et tilbud
Svar af Mads1977
Ja, så tænker jeg det bliver en lidt for stor mundfuld. Så skal jeg have nye ventiler monteret. Det bliver vist en dyr omgang. Bor ikke I Kbh men Odense..
Svar af dan
hvor mange radiator har du? og bor du i hus eller lejelighed
det koster lidt at få udskiftet og du må gerne selv lave det men du kan spare lidt på varmen og få en bedre komfort.
vi er her for at hjælpe hvis du springer ud i det er du er altid velkommen
håber du havde brug for hvor service og vil like os på facebook og trustpilot
https://dk.trustpilot.com/review/danskvvsforum.dk
og har du brug for noget kan du altid få et tilbud og stytte os