Oprettet 17. dec. 2016
Indstilling af TERMOSTAT FJVR (DANFOSS)
Hej.
Da jeg ved et uheld har fået pillet ved de "låse kranse" der sidder inde i termostaten, vil jeg høre om i evt. kunne hjælpe mig? Når jeg sætter termostaten på, sidder logo/navn forkert, og pil stemmer ikke overens med indstilling, og kan se det er pga. de 2 kranse jeg fik taget ud ved en fejl.
Håber på hjælp tak.
Mvh.
Da jeg ved et uheld har fået pillet ved de "låse kranse" der sidder inde i termostaten, vil jeg høre om i evt. kunne hjælpe mig? Når jeg sætter termostaten på, sidder logo/navn forkert, og pil stemmer ikke overens med indstilling, og kan se det er pga. de 2 kranse jeg fik taget ud ved en fejl.
Håber på hjælp tak.
Mvh.
3 svar
№ 1
Svar af dan
Hej velkommen til
Har du et billede jeg kan se
Mvh dan
Har du et billede jeg kan se
Mvh dan
№ 2
Svar af Nordstrand
jo tak.
Det har jeg da:
http://i65.tinypic.com/14sfhab.jpg
Det har jeg da:
http://i65.tinypic.com/14sfhab.jpg
№ 3
Svar af dan
jeg kan godt se at den er skildt godt ad jeg kan desvære ikke lige sige til dig hvordan du samler det igen da jeg aldrig har skildt føler ad jeg vil sige at du skal købe en ny så er du sikker på at det virker igen
mvh dan
ps.vi sælger også vvs matrialer
mvh dan
ps.vi sælger også vvs matrialer