Oprettet 17. dec. 2016

Indstilling af TERMOSTAT FJVR (DANFOSS)

Stillet af Nordstrand Vand
Hej.

Da jeg ved et uheld har fået pillet ved de "låse kranse" der sidder inde i termostaten, vil jeg høre om i evt. kunne hjælpe mig? Når jeg sætter termostaten på, sidder logo/navn forkert, og pil stemmer ikke overens med indstilling, og kan se det er pga. de 2 kranse jeg fik taget ud ved en fejl.

Håber på hjælp tak.

Mvh.

3 svar

№ 1

Svar af dan

dan Ekspert
Hej velkommen til

Har du et billede jeg kan se

Mvh dan
№ 2

Svar af Nordstrand

Nordstrand
jo tak.

Det har jeg da:

http://i65.tinypic.com/14sfhab.jpg
№ 3

Svar af dan

dan Ekspert
jeg kan godt se at den er skildt godt ad jeg kan desvære ikke lige sige til dig hvordan du samler det igen da jeg aldrig har skildt føler ad jeg vil sige at du skal købe en ny så er du sikker på at det virker igen

mvh dan

ps.vi sælger også vvs matrialer