Aquastop slår til uhensigtsmæssigt
Jeg har en vaskemaskine som er 7 1/2 år gammel. Den er tilsluttet med ektern mekanisk aquastopper.
Når jeg sætter et program til, vil den ikke tage vand ind før jeg tager aquastopperen ud og deaktivere i den røde split.
Jeg kan enten køre næsten en hel vask på 21/2 t eller slet ikke, når jeg har deaktiveret splitten i aquastopperen, før den slår til igen.
Jeg har købt og fået installeret et nyt aquastop, problemet forbliver det samme.
De har begge været indstillet på niveau 8
Hvad kan der være galt?

1 svar
Svar af dan
Hej velkommen til
Hvis den står på 8 liter og den slår til skal du justere den op på 10 liter.
Når jeg monterer dem sætter jeg dem altid på 10 det kan gøres med den hvide medfølgende brik ellers en stor skruetrækker