Oprettet 14. okt. 2023
Vawin telestat lukker ikke
Har gulvvarme i stueplan og to af otte zoner lukker ikke helt (se foto)
jeg har
- masseret stifterne
- prøvet med telestater fra andre zoner
løser ikke problemet. Forslag?
7 svar
№ 1
Svar af Andreasjs

№ 2
Svar af dan
Hvor gammel er systemet?
Du kan eventuelt prøve at købe et par nye og sætte på hvis der eventuelt skal være en fejl på dem
№ 3
Svar af Andreasjs
3 år
№ 4
Svar af Andreasjs
Tror ikke der er fejl på få byttede om på zonerne - og det er konsistent nummer 4 og 5 der ikke lukker helt
№ 5
Svar af dan
Så kan det være at du eventuelt skal skifte topstykket i manifold
№ 6
Svar af Andreasjs
Dvs der hvor splitten/ventilen sidder?
№ 7
Svar af dan
Ja for det har virket så noget er galt så må man prøve sig frem