Oprettet 17. jul. 2025

Vaskemaskine i nedlagt køkken

Stillet af Kebach Vand

Hej VVS-eksperter, 

Jeg bor i en dobbeltlejligheden hvor jeg, i det der engang var et køkken, og nu er en garderobe, vil installere en vaskemaskine.

Jeg er dog usikker på om der stadigvæk er mulighed for at tilslutte vand og afløb (og hvor kompliceret det er at tilslutte)

Der går en plastikslange fra et udtag, som sikkert er tryksat til vand i køkkenet hos overboerne og en gammel faldstamme. Se billederne. 

Kan I råde mig til fremgangsmåde?

Mange tak! 7c77bd30c50eb00fe07b3cc3fd47df55.jpg19ec69476164c88d9d656c720fc8b410.jpg85ad65ea9e55f60a8b03dc74324468f3.jpgc86257771b880c2bd660d553ae3f8e34.jpg

1 svar

№ 1

Svar af dan

dan Ekspert

Hej velkommen til 

Som udgangspunkt kan du ikke tage vand fra andre beboere hvis de eventuelt har vandmåler på.

Du skal tage fat i din lokale vvs'er og høre om råd og vejledning