Oprettet 21. nov. 2016
Rumtemperatur ikke over 19 grader (gulvvarme)
Hej
Jeg kan ikke få temperaturne over 19 grader i mit hus. jeg kan se at fremløbstemperaturen kun er 20 grader men at den burde være 40 grader ved indstilling 3. Hvad kan det skyldes?
Jeg har forsøgt at udlufte mit anlæg men kan ikke finde nogen skrue eller ventil til dette?
Jeg kan ikke få temperaturne over 19 grader i mit hus. jeg kan se at fremløbstemperaturen kun er 20 grader men at den burde være 40 grader ved indstilling 3. Hvad kan det skyldes?
Jeg har forsøgt at udlufte mit anlæg men kan ikke finde nogen skrue eller ventil til dette?
22 svar
№ 1
Svar af dan
hej velkommen til
har du fjernvarme eller anden form for varme kilde
jeg skal gøre opmærsom som på at vi har telefon åben til 50 kr pluds moms
mvh dan
har du fjernvarme eller anden form for varme kilde
jeg skal gøre opmærsom som på at vi har telefon åben til 50 kr pluds moms
mvh dan
№ 2
Svar af RoarS
Det er fjernvarme
№ 3
Svar af dan
har du prøvet at afmontere det følerhoved som du skruger op på og se om stiften den kan bevæge sig
№ 4
Svar af RoarS
Nej, det må jeg lige prøve - mange tak for svaret :-)
№ 5
Svar af dan
altid vekommen
№ 6
Svar af dan
vil du give en kommentar på trustpilot det ville vi sætte pris på
mvh dan
mvh dan
№ 7
Svar af dan
er det lykkes dig at få den afmonteret
№ 8
Svar af RoarS
Nej, jeg havde ikke en umbraco nøgle der passer. Men jeg tror, jeg fandt ud af at følerhovedet ikke er sat rigtigt på - man kan ikke dreje den under 2. Så nu har jeg drejet den til 5 og tilløbstemperaturen nærmer sig de 40 grader.
Giver det mening, at følerhovedet kan være sat forkert på så tallene ikke passer?
Mvh
Roar
Giver det mening, at følerhovedet kan være sat forkert på så tallene ikke passer?
Mvh
Roar
№ 9
Svar af dan
der er et danfoss mærke og en trekant, trekanten og danfoss skal stå op ad for at passe på ventilen
№ 10
Svar af dan
du er stadig velkommen til at få et op kald de næste 15 min
mvh dan
mvh dan
№ 11
Svar af dan
treknten hviser hvad den står på
№ 12
Svar af RoarS
Det var ikke cirkulationstermostaten, men termostaten til varmeanlægget jeg skrev om, hvis det giver mening?
№ 13
Svar af dan
Har du mulighed for at sende mig et par billeder så jeg kan danne mig et indtryk af din installation
Mvh dan
Mvh dan
№ 14
Svar af RoarS
Jo her: https://www.dropbox.com/s/zk7krchx5ylrhdy/IMG_2021.jpg?dl=0
og her temperaturen: https://www.dropbox.com/s/l3bvjuvhm94ubag/IMG_2023.jpg?dl=0
som nu er faldet tilbage igen.
Men jeg har fået varme på!
Der står i min vejledning at når den står på 3 skal temperaturen gerne vise 40 grader.
og her temperaturen: https://www.dropbox.com/s/l3bvjuvhm94ubag/IMG_2023.jpg?dl=0
som nu er faldet tilbage igen.
Men jeg har fået varme på!
Der står i min vejledning at når den står på 3 skal temperaturen gerne vise 40 grader.
№ 15
Svar af dan
har du ikke et billde af hele uniten
№ 16
Svar af RoarS
Jo, her: https://www.dropbox.com/s/r2k7dtc9gzs4snb/Gulvvarme3900_S_UNIT_AkvaVita.pdf?dl=0
№ 17
Svar af dan
har du prøvet at kører pumpen op på max
№ 18
Svar af dan
ellers syntes at jeg skulle ringe dig op til 50 kr ex moms og så tager vi fejlfinding pr tlf
№ 19
Svar af dan
prøv evt. at skruge temostat i og se hvor at du kan hor den er lukket i sæt en streg og skrug den op på 3 til stergen
№ 20
Svar af dan
har du fået det til at virke
mvh dan
mvh dan
№ 21
Svar af RoarS
Ja, det vil jeg mene og mange tak for hjælpe. 👌ðŸ»
№ 22
Svar af dan
cool jeg ville bare tjekke op så lukker jeg sagen her fra men du skal altid være velkommen til at vende tilbage.
men husk at vi sælger også vvs matrialer så skriv bare så finder vi ud af det.
jeg vil sammentidig høre om du har lyst til at give os ris eller ros på trustpilot.
mange tak for at du brugte danskvvsforum.dk
mvh dan
men husk at vi sælger også vvs matrialer så skriv bare så finder vi ud af det.
jeg vil sammentidig høre om du har lyst til at give os ris eller ros på trustpilot.
mange tak for at du brugte danskvvsforum.dk
mvh dan