Oprettet 4. feb. 2020

Pludseligt ingen gulvvarme

Stillet af Steen Varme

Varmen kommer i pilens retning fra vores pillefyr.
De bahgerste rør r til radiatorer.
Varmen stopper ved termostaten og hvis pumpen sættes til AUTO kører den med 20 W hele tiden, men generer ikk eret meget varme i gulvene. I det hele taget kommer der ikk evarme rundt.
Udluftning er prøvet og en sløj udlufter er skiftet.
Hvad pokker kan det være?
Vi er gået tilbage til manuel styring, da det elektroniske ikke længere virkede.
pludseligt ingen gulvvarme

4 svar

№ 1

Svar af dan

dan Ekspert

hej velkommen til

har du prøvet at tage føler af termostat og se om stiften under den kan bevæge sig

vi har telefon service og kan løse det over telefonen

bor du i kbh eller omegen eller midt sjælland kan vi se på det

mvh dan

№ 2

Svar af dan

dan Ekspert

vi kan også give tilbud på ny styring 

mvh dan

№ 3

Svar af Steen

Steen

Mange tak for hjælpen. 

Det var "bare" det.

Og nu virker det gamle reguleringssystem igen. 

Sådan er det, når man køber gamle nedlagte landbrug ????????

№ 4

Svar af dan

dan Ekspert

perfekt håber at du kunne bruge min hjælp og vi sætter pris på at du vil bruge os 

hvis du har tid til at give os et like på trust pilot er du velkommen

https://dk.trustpilot.com/review/danskvvsforum.dk

har du brug for matrialer eller andet og har lyst til at stytte hvor arbejde ved at købe vvs ting er du altid velkommen 

 

mvh dan