Nedlægning af krybekælder
Jeg er gået igang med at nedlægge en krybekælder, og er blevet gjort opmærksom på et blåt rør, som løber gennem huset i krybekælderen.
Kan jeg bare smide grus henover røret, og derefter ligge isolering mv for til sidst at støbe betongulv?
Hvis ikke jeg må lade det ligge pga. risiko for noget, hvad har jeg alternativer. Har hørt man enten skal have gravet et nyt ned i jorden, så det ikke længere ligger i huset, mens andre siger, at man kan pakke det ind i tomrør. Forstår ikke helt den sidste, da der stadig ikke vil være nemt at komme til
Ser frem til at høre nogle svar
1 svar
Svar af dan
Hvis det blå rør er hoved ledning til brugsvand skal du snakke med dit lokale vandværk