Oprettet 28. feb. 2018

Manglende varme i anlæg

Stillet af Poul63 Vand
Hej
Har et ældre treplanshus med fjernvarmeinstallation. Det er unit med varmeveksler fra ca. 98. CI pumpe er skiftet fornyligt.
Når det bliver rigtig koldt kan der ikke komme varme i alle radiatorer. De 2 radiatoer i kælderen er helt kolde. Hvis jeg lukker i stueplan kommer varmen i kælderen.
Der luftet ud og pumpe kører på max.
Hvad kan årsagen være?

3 svar

№ 1

Svar af dan

dan Ekspert
hej velkommen til

det kan være at på dine fjernvarme rør sidder et snavse filtre som bør efterses som kan være en årsag til at det ikke kan varmes op evt.

prøv det som det første og hvis du har billeder kan det hjælpe en del

https://www.billigvvs.dk/Varmesystemer-Tilbehoer-til-varmesystemer-Snavssamlere--Snavssamler-1-i-Messing-889544.html
№ 2

Svar af Poul63

Poul63
Hej
Mange tak for svar. Hvordan vedhæfter jeg billeder?
№ 3

Svar af dan

dan Ekspert
Du er altid velkommen til at benytte hvor telefon service så kan vi hjælpe telefonisk som er nemmere ind at skrive