Oprettet 28. dec. 2016
Manglende varme
hej dansk vvs forum
jeg har kunne konstatere min cirkulationspumpe var defekt, på mit vølund 810, oliefyr. Så igår fik jeg udskiftet den gamle,med en ny grundfoss alpha 2 pumpe, men der er stadig ingen varme i radiatorene.
jeg kan se på displayet på pumpen, at flowet svinger mellem 0.0 m3/t og 0.1m3/t uanset pumpeindstillingerne, hvilket jeg syntes er utrolig lidt.
rørene fra fyret gennem pumpen og ned til varmtvansbeholderen er varme,men derfra og ud er der nærmset ingen varme. Kunne det være varmtvandsbeholderen er tilstoppet, eller der evt sidder en ventil?
MvH Dennis
jeg har kunne konstatere min cirkulationspumpe var defekt, på mit vølund 810, oliefyr. Så igår fik jeg udskiftet den gamle,med en ny grundfoss alpha 2 pumpe, men der er stadig ingen varme i radiatorene.
jeg kan se på displayet på pumpen, at flowet svinger mellem 0.0 m3/t og 0.1m3/t uanset pumpeindstillingerne, hvilket jeg syntes er utrolig lidt.
rørene fra fyret gennem pumpen og ned til varmtvansbeholderen er varme,men derfra og ud er der nærmset ingen varme. Kunne det være varmtvandsbeholderen er tilstoppet, eller der evt sidder en ventil?
MvH Dennis
7 svar
№ 1
Svar af dan
Hej Dennis har du mulighed for at sende mig nogle billeder så jeg bedre kan hjælpe sammen tidlig syntes at jeg skulle ringe dig op som koster 50 kr ex moms da det er meget nemmere ind at skrive gå ind under kontakt og vælg Ring mig op skriv alle oplysninger så kontakter jeg dig mvh dan
№ 2
Svar af dan
jeg kan give dig en mail adresse på din mail så du kan op loade bildder hvis det er
№ 3
Svar af dan
jeg kan ringe til dig i aften hvis du har tid
mvh dan
mvh dan
№ 4
Svar af dan
prøv at se om fyret står på sommer drift
mvh dan
mvh dan
№ 5
Svar af dan
jeg håber du har fået varme på ellers hjelper jeg gerne
mvh dan
mvh dan
№ 6
Svar af dennis2856
Hej igen. beklager jeg aldrig fik svaret, men der er kommet varme på. Det var en blanding af en defekt luftudleder og en tilstoppe Flexslange
MvH Dennis
MvH Dennis
№ 7
Svar af dan
det var godt du fik varme på for ellers er vi altid klar til at hjæloe du skal altid være velkommen tilbage hvis du har problemer.
håber du vil give en kommentar på trust pilot
mvh dan
håber du vil give en kommentar på trust pilot
mvh dan