Oprettet 21. feb. 2018

Halv-kolde radiatorer med måleren i den

Stillet af Havnarbejderen Varme
Jeg har for nylig optaget at de fleste af mine radiatorer herhjemme er ret kolde i den nederste del, men de øverste del er lige som termostaten siger, 3 eller 4. Varme forskellen er meget stor, dvs. Den nederste del er nogen gang koldere end selve rummet, næsten. Der er ikke luft i radiatorerne, det har vi tjekket. Hvad kan det skyldes? Vi spurgte til viceværten, men han er jo udlejerens mand, og fik nogle forklaringer der ikke har været overbevisende. Jeg er ret skeptisk overfor denne situation, også fordi målerne er for nylig placeret i den øverste 25% del af radiatorerne. Jeg vil værdsætte stort al input og forklaringer fra vvs eksperterne. Bedste hilsner.

Ingen svar

Dette spørgsmål blev aldrig besvaret.