Oprettet 29. dec. 2016

Gulvvarme

Stillet af Pyrus1197 Varme
Hej.

Er det rigtig forstået at ens telestater burde åbne når de kalder på varme???

https://i.imgur.com/La9P7B9.jpg

24 svar

№ 1

Svar af dan

dan Ekspert
hej

jo det er rigtigt at de skal være oppe når de kalder på varme

mvh dan
№ 2

Svar af Pyrus1197

Pyrus1197
Hej igen.
Tak for svar. På kreds 1 ig 2 åbner de nemlig ikke, og kan ikke lige lurer hvordan jeg får telestaten af, så jeg kan se om ventilen har sat sig fast. Anlægget er kun halvandet år gammelt, så telestaten burde vel ikke allerede være færdig???
№ 3

Svar af dan

dan Ekspert
der burgte være en eller to hager men tyykker ind for at afmontere telestaten ellers kan du se det i brugsanvsningen.

jeg kan ikke lige se hvilken system du har men jeg tror ikke telestaten er brændt af hvis det med følger shunten,du skal sørge for at dine rumføler har litium batterier og ikke duracell og prøv at omkode dem igen.

kan du se på boxen at den prøver at aktivere dine telestater ved at lyse rød eller gront
№ 4

Svar af dan

dan Ekspert
ellers er du velkommen til at blive ringet op
№ 5

Svar af Pyrus1197

Pyrus1197
Jeps, både kreds 1 og 2 lyser rødt, men den åbner ikke umiddelbart. Kan det passe at systemet er pettinaroli??? Jeg må prøve mig frem, ellers må jeg have fat i ham som har sat det op. Der burde jo være garanti på endnu.
№ 6

Svar af dan

dan Ekspert
pettinatrolii er der noget der hedder:)

du kan lave en test med boksen ved at slukke for den og tænde igen så laver den en test ved at alle lamper lyser dvs at den åbner for alle telestater i og med den gør det skal alle åbne og efter lidt til ca.5 min slukker de igen og så skal de lukke.

hvis de to telestater ikke reagere kan det være de defekte eller monteret forkert.

du har 2 års garanti på alle produckter som forbrugerloven siger
№ 7

Svar af Pyrus1197

Pyrus1197
Jeg har prøvet at lave sådan en test 2 gange. Det er kun kreds 3 som åbner, og lukker igen. De andre 2 reagere slet ikke.
№ 8

Svar af dan

dan Ekspert
ok så skal du have fat i den installatør der har sat det op og så er det hans opgave og løse det uden omkostninger.

som sagt har du 2 års garanti på produktet.

det tyder på at de kan være brændt af men det er for tidligt at sige før han har været der
№ 9

Svar af Pyrus1197

Pyrus1197
Jeg må kontakte ham i morgen. Rigtig mange tak for hjælpen. Det er en rigtig fed side, som jeg tror mange har glæde af. Har givet jer et like på facebook, og et notat trustpilot. Godt nytår til jerðŸ‘
№ 10

Svar af dan

dan Ekspert
mange tak:) du er altid velkommen og godt nyt år til dig og fammilen
№ 11

Svar af dan

dan Ekspert
undskyld forstyrrelsen

fik du fat i din vvs montør
№ 12

Svar af Pyrus1197

Pyrus1197
Det hør skam ikke noget. Ja, ringede ham op, men han holdte ferie, så vi aftalte at vi tog den i næste uge. Så fik ikke forklaret ham hvad der var galt. Kunne du måske fortælle mig ganske kort hvad der sker eller ikke sker når den ikke åbner??? På forhånd tak.
№ 13

Svar af Pyrus1197

Pyrus1197
https://i.imgur.com/4sjzR7K.jpg

Men hvis man kigger på dette billede, kunne det godt se ud som om at kreds 1 sidder forkert i forhold til de 2 andre.
№ 14

Svar af dan

dan Ekspert
jeg kan godt se at den sidder skævt men den vil han nok bruge imod dig med at du sikkert selv har prøvet at afmontere den hvis han er rigtig fræk.

kan du ikke trykke den på plads til den giver et klik så den sidder lige ellers kan bruge den som et exempel men det har stadig ikke noget at sige med at de ikke virker.

er der bare de mindste problemer med din installatør at han vil bort forklare så skal jeg nok tage fat i ham
№ 15

Svar af Pyrus1197

Pyrus1197
Det kunne godt være jeg lige skal trykke det på plads. Ja, håber da ikke der bliver problemer, men det er jo stadig hans opgave at få det til at virke igen.
№ 16

Svar af dan

dan Ekspert
alt inden for to år er en granti sag:)

men vi har set at folk af ydet vold på de enkelte genstande og der for dækker feks den ene telstat ikke.

men det sker ikke for du er en god kunde hos dem og vil gerne bruge dem igen :)

men bare roglig de laver den og alt funker som nyt efter de har været der men skulle der opstå problemer så er jeg her for at hjæpe dig om så jeg skal kontakte dem
№ 17

Svar af Pyrus1197

Pyrus1197
Ja, det ved jeg. Du hører fra mig igen, engang i næste uge, når jeg ved hvad han har at sige.
№ 18

Svar af dan

dan Ekspert
cool jeg er klar ved tasterne godt nyt år
№ 19

Svar af Pyrus1197

Pyrus1197
Rigtig godt nytår til dig også.
№ 20

Svar af dan

dan Ekspert
jeg er meget spændt på hvad der sker med din gulvvarme
№ 21

Svar af Pyrus1197

Pyrus1197
Han kommer torsdag eftermiddag og kigger på detðŸ‘
№ 22

Svar af Pyrus1197

Pyrus1197
Hej Dan.

Så har jeg haft besøg af smeden. Desværre var det ikke noget han kunne lave på stående fod. Han fandt frem til at det var styringen det var galt med, om han har ret ved jeg ikke. Men han var nød til at sende en tekniker fra det sted det er købt, så de kunne måle det igennem. Garantien dækker i hvert fald, men endnu intet varme desværre. Jeg skal nok opdatere dig når jeg ved mere. God aften til dig😉
№ 23

Svar af Pyrus1197

Pyrus1197
Hej Dan

Så kom det til at virke igen. Det var som du selv skrev defekte telestater. Producenten har indrømmet at de har haft en fejl på lige netop den serie, men det hele er oppe at køre igen.
№ 24

Svar af dan

dan Ekspert
super godt at det køre igen.

jeg håber at du vil bruge os igen og måske en lille kommentar på trustpilot.

mvh dan