Oprettet 26. sep. 2016
ventil på ventil på radiator
hej
på min radiator har en vvs man stil på den messing krans der sider på ventilen man kan hive den lidt ud og dreje den begge veje første spørgsmål hvad gør den når man stille på den krans? og synes efter han har stillet på den tar der lang tid og få varme på dem og skal skruge op på næste fuld styrkeind der sker lidt er det firdi den er blevet stil på og hvor er det bedst det står??
håber i forstå mit spørgsmål
Hilsen
Finn
på min radiator har en vvs man stil på den messing krans der sider på ventilen man kan hive den lidt ud og dreje den begge veje første spørgsmål hvad gør den når man stille på den krans? og synes efter han har stillet på den tar der lang tid og få varme på dem og skal skruge op på næste fuld styrkeind der sker lidt er det firdi den er blevet stil på og hvor er det bedst det står??
håber i forstå mit spørgsmål
Hilsen
Finn
4 svar
№ 1
Svar af dan
hej finn velkommen til
der er en meget utylig sterg på ventilen som er ingraveret i den på toppen ved den krens du snakker om.
du skal dreje n symbolet over på den streg så er den i nul eller som vi siger neutral tilstand håber du forstår mit svar.
mvh dan
der er en meget utylig sterg på ventilen som er ingraveret i den på toppen ved den krens du snakker om.
du skal dreje n symbolet over på den streg så er den i nul eller som vi siger neutral tilstand håber du forstår mit svar.
mvh dan
№ 2
Svar af dan
har du fået løst dit problem?
med dine ventiler
mvh dan
med dine ventiler
mvh dan
№ 3
Svar af lexmandk
undskyld det sene svar ja det hjalp nu er der varme på tak for hjælpen
№ 4
Svar af dan
sådan:) har lyst til at like os på facebook og måske give en lille kommentar på trustpilot
mvh dan
mvh dan