Oprettet 26. jul. 2017
vand i kælder
hej jeg har et rør i min kælder som er dækket rundt af beton men der er en åbning på 1 cm ca imellem røret og betonnet hvor der ved skybrud kommer vand ind. Så jeg tænkte på om man kan bruge brøndskum til at fikse det eller om man kan bruge andre ting til at lukke det tæt?
3 svar
№ 1
Svar af dan
Hej velkommen til har du mulighed for at give mig et par billeder af det så jeg bedre kan hjælpe dig.
Jeg syntes at skum og andet virker som en nød løsning,det kan være at vi kan finde en bedre løsning.
Så jeg håber at du har tid ellers hvis du bor i kbh og omegn kan vi kikke på det
Mvh dan
Ps vi har også telefon service
Jeg syntes at skum og andet virker som en nød løsning,det kan være at vi kan finde en bedre løsning.
Så jeg håber at du har tid ellers hvis du bor i kbh og omegn kan vi kikke på det
Mvh dan
Ps vi har også telefon service
№ 2
Svar af hello123
hej har lige taget nogen billeder, men hvor kan jeg sende dem. Bor desværre i Nordjylland.
№ 3
Svar af dan
Du kan sende dem til dan danskvvsforum dk