Oprettet 14. sep. 2017
Tilslutning af bordopvaskemaskine under vaske
Hej :D
Jeg vil gerne tilslutte en Scandomestic SK5000W bordopvaskemaskine under min vask. se billedet https://imgur.com/a/cSYzb . Jeg tror jeg ved hvor afløbet skal sidde (ved den blå cirkel?), men hvor og hvordan skal jeg tilkoble vandetindløbet? er det ved den røde cirkel? Skal jeg bruge noget som ikke følger med når man køber opvaskemaskinen? Mange tak på forhånd!
Jeg vil gerne tilslutte en Scandomestic SK5000W bordopvaskemaskine under min vask. se billedet https://imgur.com/a/cSYzb . Jeg tror jeg ved hvor afløbet skal sidde (ved den blå cirkel?), men hvor og hvordan skal jeg tilkoble vandetindløbet? er det ved den røde cirkel? Skal jeg bruge noget som ikke følger med når man køber opvaskemaskinen? Mange tak på forhånd!
4 svar
№ 1
Svar af dan
hej og velkommen til
det ser rigtig fint ud.
du skal bruge en aqua stop til vandet og muligvis et spændebånd til afløb slangen og hvis man kan få det en drypbakke som skal stå under maskinen.
du må sige til hvis vi skal skaffe det til dig
mvh dan
det ser rigtig fint ud.
du skal bruge en aqua stop til vandet og muligvis et spændebånd til afløb slangen og hvis man kan få det en drypbakke som skal stå under maskinen.
du må sige til hvis vi skal skaffe det til dig
mvh dan
№ 2
Svar af Linnea
tak for svaret! Hvad står sådan en aquastop til? og kan man selv sætte det på, eller skal det være en VVS'er? mvh Linnea
№ 3
Svar af dan
Den koster 224 kr ex moms og forsendelse.
Den er lige til at skrue på med hænderne og jeg justere vandmængde for dig inden forsendelse
Den er lige til at skrue på med hænderne og jeg justere vandmængde for dig inden forsendelse
№ 4
Svar af dan
du må sige til hvis jeg skal lavere en til dig
mvh dan
mvh dan