Oprettet 13. nov. 2016
Tilbageløb temperatur fjernvarme er fo
Hej
Jeg har et fjernvarme anlæg jeg ikke helt ved hvordan jeg indstiller, jeg har følgende billeder kan nogen se hvordan det skal gøres?
Jeg ved ikke om der er et sted der kan skrues. Der er en termostat centralt i anlægget hvad gør denne?
http://imgur.com/lw4wvl7
http://imgur.com/AXz9XH5
http://imgur.com/bsD9f2z
http://imgur.com/PQ4HA3a
http://imgur.com/a6OL6yq
http://imgur.com/EqKr1sa
http://imgur.com/zra1Rtk
Jeg har et fjernvarme anlæg jeg ikke helt ved hvordan jeg indstiller, jeg har følgende billeder kan nogen se hvordan det skal gøres?
Jeg ved ikke om der er et sted der kan skrues. Der er en termostat centralt i anlægget hvad gør denne?
http://imgur.com/lw4wvl7
http://imgur.com/AXz9XH5
http://imgur.com/bsD9f2z
http://imgur.com/PQ4HA3a
http://imgur.com/a6OL6yq
http://imgur.com/EqKr1sa
http://imgur.com/zra1Rtk
5 svar
№ 1
Svar af dan
hej velkommen til du kan vælge at blive ringet op til 50 kr pluds moms
hvad vil du vide ang dit anlæg
mvh dan
hvad vil du vide ang dit anlæg
mvh dan
№ 2
Svar af Kks1979
Når jeg logger ind på min fjernvarmeoversigt bliver jeg advaret om at min returvarme er for høj, dette kan jeg også se på anlægget, den skal være ca 37 men er omkring 48-50. Kan man selv skrue nogen steder og i givet fald hvor?
№ 3
Svar af dan
det hvide føler som er i mideten skal du af montere for at se om stiften sidder fast
№ 4
Svar af dan
den der står danfoss på som er den hvide føler jeg snakker om
№ 5
Svar af dan
håber du har fået klart dit problem eller vender du bare tilbage
husk vi har telefon service om aftenen
mvh dan
husk vi har telefon service om aftenen
mvh dan