Oprettet 29. okt. 2021

Udnyttelse af restvarme i fjernvarme

Stillet af Jensgv Varme

Jeg skal energirenovere mit hus. I den forbindelse skal der installeres ventilation med varmegenvinding. 
mit spørgsmål grå på om det er muligt / lovligt at sende returvandet fra fjernvarmen en tur igennem en eftervarmeflade i ventilationen - for på den måde at hive de sidste 5-10 grader ud af vandet. 
ved godt at det ikke er då meget energi jeg får id sf det. Men jeg får rabat på varmen hvis jeg køler ekstra ned. Og så er der jo også det miljømæssige i sagen. 
med venlig hilsen

jens

1 svar

№ 1

Svar af dan

dan Ekspert

Hej velkommen til

Du skal høre din fjernvarme udbyder om du må for dem eller om de har andre løsninger