Oprettet 16. jan. 2018
Sas gulvarme system
Hej VVS Forum
Jeg har lige fået monteret et gulvarme system fra sas
https://www.vvs-eksperten.dk/varme/gulvvarme/sas-gulvvarmesaet-styring/til-centralvarme/sas-gv-4-kreds--max-2bar
lige pt sider der kun en kreds og der er ikke nogen rum føler vi skruer op for termostaten som sidder foran shunten
mit problem er at vi kan ikke få varme ud i slangerne det er som om at varmen bare løber forbi uden at komme ud i slangen
hvad kan det skyldes kan der være problemer med anlægget eller kan det være en fejl montering
håber i kan hjælpe mig
Vh Recep
Jeg har lige fået monteret et gulvarme system fra sas
https://www.vvs-eksperten.dk/varme/gulvvarme/sas-gulvvarmesaet-styring/til-centralvarme/sas-gv-4-kreds--max-2bar
lige pt sider der kun en kreds og der er ikke nogen rum føler vi skruer op for termostaten som sidder foran shunten
mit problem er at vi kan ikke få varme ud i slangerne det er som om at varmen bare løber forbi uden at komme ud i slangen
hvad kan det skyldes kan der være problemer med anlægget eller kan det være en fejl montering
håber i kan hjælpe mig
Vh Recep
14 svar
№ 1
Svar af dan
hej velkommen til
har du prøvet at justere på flow måler og se om det hjælper og har du skyllet dine slanger igennem med vand for at få luften ud
mvh dan
har du prøvet at justere på flow måler og se om det hjælper og har du skyllet dine slanger igennem med vand for at få luften ud
mvh dan
№ 2
Svar af dan
du er også velkommen til at benytte vores telefonservice
№ 3
Svar af Recep
Hej Dan
Jeg har udfyldt men der står der kan gå op til 3-5 dage
jeg ar luftet ud skiftet kontra ventilen jeg er bare i tvivl om vandet skal løbe fra den nederste kreds eller øverste kan det være at fremlø og retur er blevet monteret forkert
Jeg har udfyldt men der står der kan gå op til 3-5 dage
jeg ar luftet ud skiftet kontra ventilen jeg er bare i tvivl om vandet skal løbe fra den nederste kreds eller øverste kan det være at fremlø og retur er blevet monteret forkert
№ 4
Svar af dan
når du vælger at blive ringet op skal du også vælge det som menu ellers ryger den helt hen til en anden.
frem skal være øverst og retur nederst dvs at det øverste fordeler skal være varmt først
frem skal være øverst og retur nederst dvs at det øverste fordeler skal være varmt først
№ 5
Svar af Recep
Nu har jeg ændret henvendelsen
når jeg tager det øverste rør ud som går ud til kredsen kommer der ikke vand fra røret eller fordeleren
når jeg tager det øverste rør ud som går ud til kredsen kommer der ikke vand fra røret eller fordeleren
№ 6
Svar af dan
køre gulvvarmen?
№ 7
Svar af Recep
Mange tak for din hjælp,
Den ene kreds som er monteret virker jeg mangler lige at udskifte flow målerne med nogle nye. men endnu engang mange tak for din telefon support det løste mit problem
Den ene kreds som er monteret virker jeg mangler lige at udskifte flow målerne med nogle nye. men endnu engang mange tak for din telefon support det løste mit problem
№ 8
Svar af Recep
jeg har endelig fået udskiftet flow målerne men det virker heller ikke
jeg er blevet tilbudt at skifte hele systemet ud med et andet mærke tænker på wavin hvad synes i
jeg er blevet tilbudt at skifte hele systemet ud med et andet mærke tænker på wavin hvad synes i
№ 9
Svar af dan
warvin er et ok produkt men de er stadigvæk under udvikling og har det med tiden at udskifte deres sortiment.
hvis det skal være noget inden for vvsexperten som jeg har meget imod så er det danfoss eller warvin
hvis det skal være noget inden for vvsexperten som jeg har meget imod så er det danfoss eller warvin
№ 10
Svar af dan
danfoss er nr 1
№ 11
Svar af dan
uponor er også et valg
ellers har jeg altech som jeg har en del erfaring med
ellers har jeg altech som jeg har en del erfaring med
№ 12
Svar af dan
hej igen
har du valgt en ny shunt
mvh dan
har du valgt en ny shunt
mvh dan
№ 13
Svar af Recep
Hej Dan
Jeg har fået et wavin system istedet
https://www.vvs-eksperten.dk/varme/gulvvarme/wavin-gulvvarme/wavin-gulvvarme-saet?product_id=14578
men det mangler lige at blive monteret :D
Jeg har fået et wavin system istedet
https://www.vvs-eksperten.dk/varme/gulvvarme/wavin-gulvvarme/wavin-gulvvarme-saet?product_id=14578
men det mangler lige at blive monteret :D
№ 14
Svar af dan
Super:) held og lykke med det, og du er selvfølgelig altid velkommen hvis der er noget
Og mange tak for at du brugte os,jeg vil lukke sagen her fra
Mvh dan
Og mange tak for at du brugte os,jeg vil lukke sagen her fra
Mvh dan