Oprettet 12. feb. 2017
Problemer med gulv varme
Jeg har gulvvarme på mit toilet. Til samme system er også en håndklædevarmer. Der er i alt 2 termostater på systemet.
Min gulvarme er væk. Der er stadig/kan komme varme på håndklædevarmeren, men ikke i gulvet. Dog føler jeg ikke det er hele håndklædevarmeren der bliver varm, kun delvist. Omkring rørene i gulvet kan jeg mærke en anelse varme.
Jeg har motioneret "stiften" med lette hammerslag, men stadig ingen varme. Min vandmåler er ikke løbet løbsk.
Hvad er der dog galt?
Min gulvarme er væk. Der er stadig/kan komme varme på håndklædevarmeren, men ikke i gulvet. Dog føler jeg ikke det er hele håndklædevarmeren der bliver varm, kun delvist. Omkring rørene i gulvet kan jeg mærke en anelse varme.
Jeg har motioneret "stiften" med lette hammerslag, men stadig ingen varme. Min vandmåler er ikke løbet løbsk.
Hvad er der dog galt?
8 svar
№ 1
Svar af dan
hej jan og velkommen til
har det altid virket før nu?
kan stiften bevæge frem og tilbage da 5mm ud og ind eller sidder den fast?
og har du varme i resten ud over håndklæde radiator og gulvvarme?
mvh dan
har det altid virket før nu?
kan stiften bevæge frem og tilbage da 5mm ud og ind eller sidder den fast?
og har du varme i resten ud over håndklæde radiator og gulvvarme?
mvh dan
№ 2
Svar af dan
evt. udlufte din håndklæde radiator
№ 3
Svar af JanN
Stiften bevæger sig fint. Der er varme i resten af huset, der har almindelige radiatorer. Håndklæderaditoren kan også blive varm.Der har været varme i gulvet indtil for et par dage siden. Termostaterne sidder over hinanden i venstre side. På højre side lige overfor termostaterne sidder der 2 store sølvfarvede studser(ved ikke lige hvad de kaldes) - ærgeligt man ikke kan vedhæfte et billede-
Hvordan udlufter jeg denne?
PÃ… forhånd tak.
Hvordan udlufter jeg denne?
PÃ… forhånd tak.
№ 4
Svar af dan
du kan starte med at sende billder til mig
så jeg bedre kan se hvad der sker.du er selfølgelig vel kommen til at blive ringet op af mig til 50kr ex moms og så løser vi det per telefon
mvh dan
så jeg bedre kan se hvad der sker.du er selfølgelig vel kommen til at blive ringet op af mig til 50kr ex moms og så løser vi det per telefon
mvh dan
№ 5
Svar af dan
hvis du vælger at blive ringet op skal du gå inder kontakt vælg ring mig op husk at gane lidt værktøj parat
mvh dan
mvh dan
№ 6
Svar af dan
№ 7
Svar af JanN
Billeder er sendt.
№ 8
Svar af dan
er modtaget