Oprettet 3. nov. 2016

Nyt armatur sat på men utæt

Stillet af koden Vand
Har til et bad i kælder købt helt nyt armatur (Damixa)
Skiftede det gamle ud og monterede det nye og tændte for vand.

Men det pipler ud omkring rør hvor det er monteret.

I armaturet sidder der denne si med indbygget pakning.
der skal vel ikke ekstra pakning til?

Det står der ikke noget om i brugsforvirringen.

Eller er det bare standard at man køber 2 pakninger samtidig med og ikke nøjes med den indbyggede i armatur?

4 svar

№ 1

Svar af dan

dan Ekspert
hej velkommen til

i nogle tilfælde hvor at rørne er skjult i væggen og gevindet ikke er langt nok ude pga. en rosette nogle gange kan man sætte et set extera pakninger for at det holder tæt.

men ellers bør det være fint med kun filtere.

men prøv med extrea pakninger og se om det hjælper men du må ikke sætte flere en et sæt for gevindet til din bruser skal også have noget at tage fat i så det ikke kun hænger i to gevind

mvh dan
№ 2

Svar af koden

koden
Tak for svar.. viste sig det bare skulle have en kvart omgang mere..er tæt nu :-)
№ 3

Svar af dan

dan Ekspert
super du er altid velkommen en anden gang

mvh dan
№ 4

Svar af dan

dan Ekspert
hvis du har tid til at give os en kommentar på trust pilot

mvh dan