Oprettet 29. feb. 2016
Manglende varmt vand efter lukning af vandet
Hej. Jeg havde i går slukket for hovedhanen til det varme og kolde vand i min andelsbolig i knap to timer. Men da jeg tændte for vandet igen var der kun koldt vand.
Vandet til varmvandsbeholderen har en temperatur på 41 grader, mens returvandet til fjernvarme er ca 30 grader, samt termostaten fra Danfoss står på 2 (hvis disse data kan være behjælpelige)
Billede af installation: http://tinypic.com/r/w02dxs/9
Billede af installation: http://tinypic.com/r/2rnc7yc/9 (håndtag til lukning af varmt vand er sort helt til højre)
Håber I kan hjælpe med at se hvad fejlen er, eller om jeg skal have en ud og se på det.
Vandet til varmvandsbeholderen har en temperatur på 41 grader, mens returvandet til fjernvarme er ca 30 grader, samt termostaten fra Danfoss står på 2 (hvis disse data kan være behjælpelige)
Billede af installation: http://tinypic.com/r/w02dxs/9
Billede af installation: http://tinypic.com/r/2rnc7yc/9 (håndtag til lukning af varmt vand er sort helt til højre)
Håber I kan hjælpe med at se hvad fejlen er, eller om jeg skal have en ud og se på det.
6 svar
№ 1
Svar af Klaus
kommer der varmt varmt vand ud af hannerne eller der der helt lukket?
hvis der ikke kommer vand ud af den varme hane skal du åbne for det varme vand og i det du gør det skal du samtidig åbne og lukke for denne her ved at dreje den i og åbne igen optil flere gange.
http://play48.com/gratisupload/userprofiles/XwXb8lTqOU/w02dxs%2Ejpg
mvh klaus
hvis der ikke kommer vand ud af den varme hane skal du åbne for det varme vand og i det du gør det skal du samtidig åbne og lukke for denne her ved at dreje den i og åbne igen optil flere gange.
http://play48.com/gratisupload/userprofiles/XwXb8lTqOU/w02dxs%2Ejpg
mvh klaus
№ 2
Svar af mborg
Der er helt lukket. Vil gerne prøve at gøre det du siger, men kan desværre ikke se billedet :(
№ 3
Svar af Klaus
den med den røde prik på jeg prøver igen med et billde
http://i68.tinypic.com/oe1hy.jpg
http://i68.tinypic.com/oe1hy.jpg
№ 4
Svar af Klaus
har det hjulpet
mvh klaus
mvh klaus
№ 5
Svar af mborg
Hej Klaus, tak for hjælpen. Kunne ikke dreje den røde knap, men fandt ud af at alle filtre var stoppet til med okker og der derfor ikke kom varmt vand. Så efter rensning af alle armaturer og rørudgange virkede det igen. Så kan jeg lære kun at slukke for vandet ved det armatur som skal skiftes næste gang :)
Men tak fordi du tog dig tid til at svare!
Men tak fordi du tog dig tid til at svare!
№ 6
Svar af Klaus
jeg er kun glad for at hjælpe så skulle der være noget en anden gang er du velkommen til at vende tilbage.
du må gerne like os på facebook hvor vi kommer med opdateringer som noget nyt er vi begyndt at sælge vvs ting ved forspørgelse så hvis du skal bruge noget så skaffer vi det til dig sammentidig støtter du danskvvsforum i at fortsætte med hvors arbejde
mvh klaus
du må gerne like os på facebook hvor vi kommer med opdateringer som noget nyt er vi begyndt at sælge vvs ting ved forspørgelse så hvis du skal bruge noget så skaffer vi det til dig sammentidig støtter du danskvvsforum i at fortsætte med hvors arbejde
mvh klaus