Oprettet 30. sep. 2017
Ingen varme på radiator
Hej
Jeg kan ikke få varme på min ene radiator. Jeg bor i et stort lejlighedskompleks fra 70'erne med gennemgående varmerør. Jeg bor på etage 4 ud af 7.
Jeg har aftaget termostaten og motioneret ventilen, som kører helt fin. Der er ingen udluftningsventil på min radiator, så intet jeg kan gøre der.
Er der andet jeg kan forsøge? Og hvad kan det skyldes?
Mvh
McK
Jeg kan ikke få varme på min ene radiator. Jeg bor i et stort lejlighedskompleks fra 70'erne med gennemgående varmerør. Jeg bor på etage 4 ud af 7.
Jeg har aftaget termostaten og motioneret ventilen, som kører helt fin. Der er ingen udluftningsventil på min radiator, så intet jeg kan gøre der.
Er der andet jeg kan forsøge? Og hvad kan det skyldes?
Mvh
McK
2 svar
№ 1
Svar af dan
hej velkommen til
har din radiator altid virket ?
hvis den har virket sidste år er det sikkert sædet bag stiften der har sat sig
en nødløsning kan være at du tager en lille hammer og banker på bagsiden af ventilen og håber at den giver sig.
ellers skal stiften af og sædet skal løsnes men jeg anbefalerdu får en montør ud man kan godt selv men du kan risikere at der kommer vand ud.
hvis du bor i kbh og omegn kan vi se på det for en lille pris
mvh dan
har din radiator altid virket ?
hvis den har virket sidste år er det sikkert sædet bag stiften der har sat sig
en nødløsning kan være at du tager en lille hammer og banker på bagsiden af ventilen og håber at den giver sig.
ellers skal stiften af og sædet skal løsnes men jeg anbefalerdu får en montør ud man kan godt selv men du kan risikere at der kommer vand ud.
hvis du bor i kbh og omegn kan vi se på det for en lille pris
mvh dan
№ 2
Svar af dan
jeg håber du har fået løst dit problem ellers vender du bare tilbage