Oprettet 28. okt. 2020
ingen varme i min radiator
Hej Eksperter
Der kommer ikke varmt vand i en gulvvarme kreds, jeg har motioneret pakdåsen og skiftet den - men der er stadig ikke varme på.
Der er varme i fordeleren, så jeg forstår ikke hvorfor det ikke virker.
Mange hilsner Knud
5 svar
№ 1
Svar af dan
hej og velkommen til
har du tjekket om telestat virker eller som forsøg at afmontere den natten over og se om det virker
№ 2
Svar af KnudErikMortensen
Hej,
Tusind tak for svar, jeg prøver din løsning i aften.
№ 3
Svar af dan
har du brug for matrialer kan vi sagtes skaffe det
har du brug for hvor hjælp kører vi på midt sjælland og kbh mod time betaling
№ 4
Svar af dan
Fik du fundet fejlen
№ 5
Svar af KnudErikMortensen
Hej,
Jeg fik skiftet noget, gad ikke rode med det.
Tak for et godt forum.