Oprettet 28. okt. 2020

ingen varme i min radiator

Stillet af KnudErikMortensen Vand

Hej Eksperter

Der kommer ikke varmt vand i en gulvvarme kreds, jeg har motioneret pakdåsen og skiftet den - men der er stadig ikke varme på.

 

Der er varme i fordeleren, så jeg forstår ikke hvorfor det ikke virker.

 

Mange hilsner Knud

5 svar

№ 1

Svar af dan

dan Ekspert

hej og velkommen til

har du tjekket om telestat virker eller som forsøg at afmontere den natten over og se om det virker

№ 2

Svar af KnudErikMortensen

KnudErikMortensen

Hej, 

Tusind tak for svar, jeg prøver din løsning i aften. 

№ 3

Svar af dan

dan Ekspert

har du brug for matrialer kan vi sagtes skaffe det 

har du brug for hvor hjælp kører vi på midt sjælland og kbh mod time betaling

№ 4

Svar af dan

dan Ekspert

Fik du fundet fejlen

№ 5

Svar af KnudErikMortensen

KnudErikMortensen

Hej, 

Jeg fik skiftet noget, gad ikke rode med det.

Tak for et godt forum.