Oprettet 24. sep. 2022

Indstilling af Magna3 pumpe

Stillet af Kaj Varme

Hej

Vores ejendom er bygget i 1975 og har 34 lejligheder på 4 etager.

Vores varmefordelingssystem er fremført i lodrette installationsskakter. Radiatorerne er forbundet som 1-strengs i de enkelte lejligheder.

Er det hovedfordelingssystemet, der bestemmer hvilken mode Magna3 pumpen skal sættes i?

Er dette et 2-strengsanlæg(Magna 3 pumpen indinstilles i AUTOadapt mode) eller et 1-strengsanlæg. (Magna 3 pumpen indstilles i Konstanttryk mode)?

På forhånd tak.

Med venlig hilsen

Kaj

3 svar

№ 1

Svar af dan

dan Ekspert

Hej velkommen til

Har man et 1 streng anlæg skal pumpen kører konstant  se evt   net.grundfos.com
https://net.grundfos.com › Gr...PDF
MAGNA3 - Grundfos under 7.3.5

№ 2

Svar af Kaj

Kaj

Hej

Jeg er enig i at et 1-strengs anlæg skal køre med konstant tryk.

Det jeg ikke ved er, om det er et 1-strengs eller 2-strengs installation med oventående opbygning.

mvh

Kaj

№ 3

Svar af dan

dan Ekspert

Uanset hvad opbygning om det er et strengt eller to streng anlæg kører du på konstant tryk se evt det frem sende