Indstilling af Magna3 pumpe
Hej
Vores ejendom er bygget i 1975 og har 34 lejligheder på 4 etager.
Vores varmefordelingssystem er fremført i lodrette installationsskakter. Radiatorerne er forbundet som 1-strengs i de enkelte lejligheder.
Er det hovedfordelingssystemet, der bestemmer hvilken mode Magna3 pumpen skal sættes i?
Er dette et 2-strengsanlæg(Magna 3 pumpen indinstilles i AUTOadapt mode) eller et 1-strengsanlæg. (Magna 3 pumpen indstilles i Konstanttryk mode)?
På forhånd tak.
Med venlig hilsen
Kaj
3 svar
Svar af dan
Hej velkommen til
Har man et 1 streng anlæg skal pumpen kører konstant se evt net.grundfos.com
https://net.grundfos.com › Gr...PDF
MAGNA3 - Grundfos under 7.3.5
Svar af Kaj
Hej
Jeg er enig i at et 1-strengs anlæg skal køre med konstant tryk.
Det jeg ikke ved er, om det er et 1-strengs eller 2-strengs installation med oventående opbygning.
mvh
Kaj
Svar af dan
Uanset hvad opbygning om det er et strengt eller to streng anlæg kører du på konstant tryk se evt det frem sende