Tilslutte 15år gammel varmepumpe til wavin
Hjælp.
Har monteret et sentio gulvvarmstyring og telestater i et sommerhus jeg har købt. Hvordan får jeg min varmepumpe fra 2008 til at snakke sammen med wavin styringen, således at varmepumpen tænder når telestaterne kalder på varme? Og omvendt slukker når telestaterne ikke kalder på varme ?
Lige nu er det den gamle gulvvarme styring der bestemmer alt.. der går 4 små ledninger fra varmepumpestyringen til printpladen i varmepumpeskabet ( se billede )
Er det blot nogle af de ledninger der skal stikkes i den nye wavin styring?
Og i hvilke porte ??
På forhånd mange tak


1 svar
Svar af dan
Hej velkommen til
Dit spørgsmål kan vi desværre ikke svare på da du eventuelt skal kontakte en elektriker