Oprettet 13. mar. 2016

Forkert tilslutning? Etstrengs anlæg

Stillet af T5000 Varme
Hej

Vi købte her i sommers et hus fra 1978, har fundet ud af her til vinter at radiatorene ikke virker som de skal.
Jeg har googlet mig frem til at jeg nok har et etstrengsanlæg, uden termostater på radiatorene.
http://i66.tinypic.com/2myvno4.jpg
De tidligere ejere har så fået en ny radiator monteret, men jeg mistænker den for at lave ballade, tror den er monteret forkert.
http://i66.tinypic.com/nm0z8z.jpg
Hvad tror i?

Mvh Lars

3 svar

№ 1

Svar af dan

dan Admin
he he ja den radiator er monteret som et 1 stengs metode og vil påvirke hele anlæget.

dvs. at når du slukker den så vil alle radiator på strengen ikke få noget varme så stopper hele anlæget så det er en ommer den sagt have det samme som den anden at det hele kan cirkuklere hele tiden uden om de andre når de ikke kalder på varme


mvh dan
№ 2

Svar af dan

dan Admin
hvis du vil have at jeg ringer dig op skal du bare sige til så kan jeg give dig en bedre forklaring
№ 3

Svar af dan

dan Admin
jeg håber at jeg kunne hjælpe dig

mvh dan