Oprettet 1. sep. 2016
Aftrækskanal i køkken og emh&ael
Hej,
I en 3-etagers ejendom er lejlighederne forsynet med en aftrækskanel for naturlig ventilation fra køkkenet. Bygningen er fra 1970. Spørgsmålet går på om det er tilladt at tilslutte en emhætte til denne kanal idet man jo vil blokere for den naturlige ventilation så længe emhætten ikke er i brug?
Mvh. Jh49
I en 3-etagers ejendom er lejlighederne forsynet med en aftrækskanel for naturlig ventilation fra køkkenet. Bygningen er fra 1970. Spørgsmålet går på om det er tilladt at tilslutte en emhætte til denne kanal idet man jo vil blokere for den naturlige ventilation så længe emhætten ikke er i brug?
Mvh. Jh49
1 svar
№ 1
Svar af dan
hej jh49
du må godt tilslutte den nye emhætte til aftræks kanalen
mvh dan
du må godt tilslutte den nye emhætte til aftræks kanalen
mvh dan