Oprettet 1. sep. 2016

Aftrækskanal i køkken og emh&ael

Stillet af jh49 Varme
Hej,

I en 3-etagers ejendom er lejlighederne forsynet med en aftrækskanel for naturlig ventilation fra køkkenet. Bygningen er fra 1970. Spørgsmålet går på om det er tilladt at tilslutte en emhætte til denne kanal idet man jo vil blokere for den naturlige ventilation så længe emhætten ikke er i brug?

Mvh. Jh49

1 svar

№ 1

Svar af dan

dan Admin
hej jh49

du må godt tilslutte den nye emhætte til aftræks kanalen

mvh dan