Oprettet 29. mar. 2018
Afkalk vandvarmer
Hej med jer
Har en Metro Therm vandvarmer og er egentlig nysgerrig efter hvor tit man egentlig afkalker disse?
Synes at mit elforbrug er højt ifht jeg er mig selv og andre sammenligner med.
Mvh. Hansi
1 svar
№ 1
Svar af dan
Hej velkommen til
Min hver 5 år skal beholder renses og der skal skiftes anode og pakning.
Du er altid velkommen til at få en pris af os