Oprettet 25. nov. 2017
Wgf/rwg ventil
Har en utæt ventil under en af telestaterne, har skruet den øverste del af(stiften) synes så der bliver ved med at komme vand ud? Burde den ikke holde tæt?
Mit system er et wirsbo fra 1999, tænker at skifte alle komplette ventiler under telestaterne, men vil jo gerne købe de rigtige? http://www.privatgrossisten.dk/shop/wirsbo-uponor-wgf-27450p.html Eller https://www.billigvvs.dk/Varmesystemer-Gulvvarme-Uponor--Wirsbo-komplet-ventil-indsats-til-RWG-fordeler-340157.html
Linket her viser billede af min ventil: http://i63.tinypic.com/ojeakm.jpg
Håber i kan hjælpe
Mit system er et wirsbo fra 1999, tænker at skifte alle komplette ventiler under telestaterne, men vil jo gerne købe de rigtige? http://www.privatgrossisten.dk/shop/wirsbo-uponor-wgf-27450p.html Eller https://www.billigvvs.dk/Varmesystemer-Gulvvarme-Uponor--Wirsbo-komplet-ventil-indsats-til-RWG-fordeler-340157.html
Linket her viser billede af min ventil: http://i63.tinypic.com/ojeakm.jpg
Håber i kan hjælpe
6 svar
№ 1
Svar af dan
hej og velkommen til
du har ret i at den skal holde tæt og ikke se sådan ud
det ligner denne her
https://www.billigvvs.dk/Varmesystemer-Gulvvarme-Uponor--Wirsbo-komplet-ventil-indsats-til-RWG-fordeler-340157.html
men du skal nok lige enten afmontere pakdåsen for at se det eller kontakte uponor eller kan jeg gøre det på mandag.
jeg kan sammentidig tjekke hvad jeg skal give for dem
du har ret i at den skal holde tæt og ikke se sådan ud
det ligner denne her
https://www.billigvvs.dk/Varmesystemer-Gulvvarme-Uponor--Wirsbo-komplet-ventil-indsats-til-RWG-fordeler-340157.html
men du skal nok lige enten afmontere pakdåsen for at se det eller kontakte uponor eller kan jeg gøre det på mandag.
jeg kan sammentidig tjekke hvad jeg skal give for dem
№ 2
Svar af Wgf
Må du meget gerne gøre, har selv søgt lidt på det og synes de rør jeg har, er Wgf og ikke rwg
№ 3
Svar af dan
jeg har skrevet en mail til uponor så jeg får svar i morgen så i morgen eftermiddag har jeg svar til dig
№ 4
Svar af Wgf
Mange tak, ser frem til at høre fra dig
№ 5
Svar af dan
hej jeg har været i kontakt med min grossist men i forvirring har jeg lige smidt min seddel væk.
men du skal bruge denne
http://www.privatgrossisten.dk/shop/wirsbo-uponor-wgf-27450p.html
og vi kan ikke matche prisserne på nettet :(
så du er velkommen en anden gang hvis du vil støtte os med køb hos os eller under søge prisene,vi vil sætte pris hvis du spørger os først.
ved evt køb hos os er der fuld garanti og vi giver gratis tlf service under montering om aftenen
mvh dan
men du skal bruge denne
http://www.privatgrossisten.dk/shop/wirsbo-uponor-wgf-27450p.html
og vi kan ikke matche prisserne på nettet :(
så du er velkommen en anden gang hvis du vil støtte os med køb hos os eller under søge prisene,vi vil sætte pris hvis du spørger os først.
ved evt køb hos os er der fuld garanti og vi giver gratis tlf service under montering om aftenen
mvh dan
№ 6
Svar af dan
jeg håber du har været tilfreds med hvor service og håber du vil like os på trust pilot og facebook.
https://dk.trustpilot.com/review/danskvvsforum.dk
mvh dan
https://dk.trustpilot.com/review/danskvvsforum.dk
mvh dan