Oprettet 16. aug. 2020
Ventil indsats
I mit gulvvarme har jeg noget problemer med at nogle af rummene bliver meget varme, selvom telestaterne er inde. Så kan læse mig til at det nok kan være ventil indsatserne der skal efterses og evt erstattes
Kan man tage dem ud uden at lukke vand eller andet forud?
2 svar
№ 1
Svar af dan
Du bliver nød til at lukke for gulvvarme eller alt vand til den før at du kan udskifte dele på den
№ 2
Svar af dan
hvis du bor i kbh eller omegen samt midt sjælland kan vi lave det for dig evt give en pris du er også velkommen til at sende foto så kan vi sende dele og du kan få suport hos os