varmeveksler til brugsvand
Hej Forum
Jeg har en Baxi (VXV MK4) fjernvarme-varmeveksler der i dag sender vand igennem en spiral i en varmvandsbeholder til mit brugsvand.
Jeg kunne godt tænke mig at sløjfe vandtanken og vil derfor høre om man bare kan sende brugsvandet direkte igennem varmeveksleren, så det bliver varmet op når man skal bruge det.
Jeg har ikke noget cirkulation på mit varme vand, så der er ikke den slags at tage hensyn til.
Mvh
Nikolaj
3 svar
Svar af dan
hej nikolaj
man skal have en brugs vand veksler for at det kan lade sig gøre så hvis den kun har en varme veksler kan det ikke lade sig gøre.
du kan prøve at høre baxi om der er mulighed for at installere en brugsvand veksler i uniten
Svar af dan
hvis du vil have vi under søger kan vi gøre det mod betaling
Svar af Nikod
Tak for svaret. Det givet jo nok meget god mening :-)
Mvh
nikolajy