Oprettet 6. mar. 2018

Uens varm i huset

Stillet af NoreenAhmed Varme

Hej 

jeg har gulvvarm i huset som er på 190 kvm. Jeg har problemer med varm på nogen af værelserne.  Stuen og køkken er ikke særlig varm og 2 af værelser er helt koldt. Når jeg drejer på thermostaer i de værelser så kan man godt se på ventiler at de går op og kalder på varm men værelserne bliver ikke varm. Er der en der kan vejled mig hvor jeg kan starte med fejl finding. Vi har haft det koldt i den her vinter. Huset er 10 år gammel og det er Megatherm gulvvarm installeret. Kun gulvvarm i huset ingen radiator. 

Gas kedel er tjekket den levere varm. Pumpen i kedel køre på trin 3 

topstykker er skiftet. Pumpen er også skiftet. Men det hjælp ikke. 

Jeg ved ikke hvad kan jeg gøre nu? Hjælp

Vh 

Na

7 svar

№ 1

Svar af dan

dan Ekspert

hej velkommen til

har du prøvt at skylde din gulvvarme i gennem for luft alle kredse

hvis du bor i kbh eller omegn kan vi hjælp mod betaling

№ 2

Svar af NoreenAhmed

NoreenAhmed

Tak for svaret

Det har  vi ikke. Hvordan udlufter man systemet? Kan man selv gøre det? 

№ 3

Svar af dan

dan Ekspert

Har du et par billeder af systemet

№ 4

Svar af dan

dan Ekspert

hvis du giver et par billder kan jeg forklare hvordan du gør vi har også telefon service så kan jeg hjælpe pr telefon og løse opgaven

№ 5

Svar af NoreenAhmed

NoreenAhmed

uens varme i huset

№ 6

Svar af dan

dan Ekspert

har du prøvet at tage de røde hætter af øverst og åbne for den umprako skruge der sidder ?

eller er det bare at der skal vand i der øverste for deler og vand ud på der nederste fordeller og sådan skyldere du det ignnem tag en kreds af gangen

du må sige hvis du skal have hjælp

№ 7

Svar af dan

dan Ekspert

håber du har fået klaret problemet 

og at du vil give en lille like på facebook og trustpilot

https://dk.trustpilot.com/review/danskvvsforum.dk