Oprettet 11. jan. 2017
Udskiftning af gamle Brusebatteri med nyt
Hej guys
Jeg har et par spørgsmål om hvad den bedste løsning er, i det her tilfælde. Jeg udskifter gammelt brusebatteri som ikke kan købes mere og som er utæt med det nye. Sagen er den, at det gamle batteri har en udgang som i kan se på billederne og jeg har tænkt mig at udskifte til de nye med 2 indgang/udgang.
Sådan ser den ud
[IMG]http://i63.tinypic.com/3590hfl.jpg[/IMG]
[IMG]http://i66.tinypic.com/jtqhyt.jpg[/IMG]
[IMG]http://i67.tinypic.com/2lng4m0.jpg[/IMG]
Og den nye her.
[IMG]http://i65.tinypic.com/n40at.jpg[/IMG]
Mvh
Victor
Jeg har et par spørgsmål om hvad den bedste løsning er, i det her tilfælde. Jeg udskifter gammelt brusebatteri som ikke kan købes mere og som er utæt med det nye. Sagen er den, at det gamle batteri har en udgang som i kan se på billederne og jeg har tænkt mig at udskifte til de nye med 2 indgang/udgang.
Sådan ser den ud
[IMG]http://i63.tinypic.com/3590hfl.jpg[/IMG]
[IMG]http://i66.tinypic.com/jtqhyt.jpg[/IMG]
[IMG]http://i67.tinypic.com/2lng4m0.jpg[/IMG]
Og den nye her.
[IMG]http://i65.tinypic.com/n40at.jpg[/IMG]
Mvh
Victor
6 svar
№ 1
Svar af dan
hej victor og velkommen til
jeg kan se at du vil udskifte den gamle damixa ud med et nyt damixa (lad være med det)
damixa er ikke så godt som det har været jeg vil udskifte det med grohe eller hansgrohe som jeg har gode affaringer med.
jeg vil sige at du skal investere lidt mere for at få noget der er lidt bedre og jeg vil gerne hjælpe dig med at finde det rigtige
mvh dan
jeg kan se at du vil udskifte den gamle damixa ud med et nyt damixa (lad være med det)
damixa er ikke så godt som det har været jeg vil udskifte det med grohe eller hansgrohe som jeg har gode affaringer med.
jeg vil sige at du skal investere lidt mere for at få noget der er lidt bedre og jeg vil gerne hjælpe dig med at finde det rigtige
mvh dan
№ 2
Svar af dan
bare fortæl mig hvad du har brug for så kikker jeg lidt omkring
№ 3
Svar af dan
jeg ville vælge noget i stil med det her
https://www.billigvvs.dk/Badevaerelse-Brusebatterier-Boerma--Boerma-IdealRain-Brusesystem-m-Termostat-Krom-533357.html
https://www.billigvvs.dk/Badevaerelse-Brusebatterier-Boerma--Boerma-IdealRain-Brusesystem-m-Termostat-Krom-533357.html
№ 4
Svar af victorb
Hej Dan
Tusinde tak, det er super god og hurtig service.
Det er min kollega som insisterer på at få damixa, desværre. Jeg er godt klar over at det er noget bras, men han har haft den gamle i over 15 år, som har fungeret helt fint for ham og derfor vil han have det samme igen.
Jeg er ikke en VVS'er og har aldrig prøvet det før, så vil egentlig høre hvorledes det gøres? Altså helt praktisk i forhold til at tage den gamle rør til slangen som er muret ind i væggen eller kan den bare side inde i væggen, så slipper jeg for at banke flere fliser ned som er ret svær at få fat i.
Og til slut må men gerne bruge plast rør til tilkobling?
Efter det hele er tilkoblet til kan der bruges ardex a828 og derefter fliser? Eller skal der vådrum spartel før fliserne?
Mvh Victor
Tusinde tak, det er super god og hurtig service.
Det er min kollega som insisterer på at få damixa, desværre. Jeg er godt klar over at det er noget bras, men han har haft den gamle i over 15 år, som har fungeret helt fint for ham og derfor vil han have det samme igen.
Jeg er ikke en VVS'er og har aldrig prøvet det før, så vil egentlig høre hvorledes det gøres? Altså helt praktisk i forhold til at tage den gamle rør til slangen som er muret ind i væggen eller kan den bare side inde i væggen, så slipper jeg for at banke flere fliser ned som er ret svær at få fat i.
Og til slut må men gerne bruge plast rør til tilkobling?
Efter det hele er tilkoblet til kan der bruges ardex a828 og derefter fliser? Eller skal der vådrum spartel før fliserne?
Mvh Victor
№ 5
Svar af dan
hey victor
så længe rørne er skåret over i væggen og det er muret inde dvs. at der er ikke er muglighed for at man kan tilkoble dem igen er det tillandt at lade de gamle rør ligge i væggen.
det skal lige siges at man skal være aut for at lave den form for vvs.
jeg vil gerne rådføre over telefon hvis det er det som koster 50 kr + moms som er godt givet ud inden i begiver jer ud i et proget som denne.
jeg er på telefon nu gå ind under kontakt vælg ring mig op og skriv dit tlf
mvh dan
så længe rørne er skåret over i væggen og det er muret inde dvs. at der er ikke er muglighed for at man kan tilkoble dem igen er det tillandt at lade de gamle rør ligge i væggen.
det skal lige siges at man skal være aut for at lave den form for vvs.
jeg vil gerne rådføre over telefon hvis det er det som koster 50 kr + moms som er godt givet ud inden i begiver jer ud i et proget som denne.
jeg er på telefon nu gå ind under kontakt vælg ring mig op og skriv dit tlf
mvh dan
№ 6
Svar af dan
jeg håber du har fået den hjælp du behøver ellers vender du bare tilbage
mvh dan
ps vi vil sætte pris på hvis du har mulihed for at give en kommentar på trustpilot om din oplevelse her på forummet :)
mvh dan
ps vi vil sætte pris på hvis du har mulihed for at give en kommentar på trustpilot om din oplevelse her på forummet :)