Oprettet 18. okt. 2015

Spørgsmål til pakdåse

Stillet af perege Varme
Hej.

Min radiator i badeværelset har drillet et stykke tid.
Jeg skiftede så pakdåsen.

Sådan en:
http://www.billigvvs.dk/Varmesystemer-Radiatorer-Tilbehoer-Fittings-og-Tilbehoer-Propper-og-Luftskruer--Danfoss-pakdaase-for-RAVL,-RAV-og-FJVR-204114.html

Det har også virket et godt stykke tid.
Men jeg har så igen lidt bøvl med at radiatoren ikke bliver varm.
Jeg har så afmonteret termostaten for at ville "motionere" pakdåsen.
Men palen skal trækkes ud.
Er det ikke meningen den skal være ude og man så skal skubbe den ind når man motionerer?
Hvis det er tilfældet, hvorfor er palen så helt inde og ikke ude?
Håber I forstår spørgsmålet. ;-)

1 svar

№ 1

Svar af Klaus

Klaus Ekspert
hej perege

selve sædet i ventil sidder fast og skal ud igen du må ikke hvive stiften ud men skal skruge hele pakdåsesen ud med en svensk nøgle eller en fast nøgle.

når den er afmonteret sidder der et sæde der skal vippes ud men hvis der kommer for meget vand ud vil jeg ringe til en montør


mvh klaus