Danfoss Pakdåse
Hej
Jeg har en radiator der bliver ved med at løbe, selvom der er lukket helt for termostaten. Når jeg tager termostaten af, kan jeg sagtens bevæge stiften, og jeg kan også trykke den så langt ind, at der lukkes for vandet. Men jeg kan trykke den en mikro smule længere ind og så åbner ventilen igen. Jeg bruger Danfoss Living Connect termostater, så den lukker jo bare helt i, hvilket lader ventilen stå lidt åben.
Kan det fikses med en ny pakdåse, eller hvad skal der til?
1 svar
Svar af dan
hej velkommen til
en ny pakdåse vil jeg altid anbefale og så lidt motion så skulle den være klar igen
du må sige til hvis vi skal skaffe den og hvis du bor i kbh og omegen kan vi og lave service på den