Oprettet 4. sep. 2022

Kæmpe akkumuleringstank

Stillet af SimonHvidOlesen Varme

Hej 

Er der eksempler i Danmark hvor man næsten kun er afhængig af sol varme. Hvor systemet er så overdimensioneret at den varme der produceres fra solfangerne om sommeren kan holde sig langt ind i vinteren?

Jeg tænker man skal have en enorm akkutank, men om det så også overhovedet kan betale sig?

1 svar

№ 1

Svar af dan

dan Ekspert

Hej velkommen til

Du skal have et firma ud og beregne dit forbrug og se forholdet på egendommen