Oprettet 4. sep. 2022
Kæmpe akkumuleringstank
Hej
Er der eksempler i Danmark hvor man næsten kun er afhængig af sol varme. Hvor systemet er så overdimensioneret at den varme der produceres fra solfangerne om sommeren kan holde sig langt ind i vinteren?
Jeg tænker man skal have en enorm akkutank, men om det så også overhovedet kan betale sig?
1 svar
№ 1
Svar af dan
Hej velkommen til
Du skal have et firma ud og beregne dit forbrug og se forholdet på egendommen