Oprettet 18. nov. 2017

Hvad hedder denne vandlås?

Stillet af sbn Vand
Vi har et badeværelse som er bygget i midten af 80erne og har et gulvafløb med en lidt sjov type vandlås.


Den består af 2 kamre, det ene har et hul i bunden til kloak, og det andet løber vandet ned i, og hen over en plade der adskiller dem, og ned i kloakken. Der er så en buet plastic-plade hen over kloak-delen, som man kan tage op for at rense det hele. Se vedlagte billeder og tegning.


Nu er pakningen over 30 år gammel og blevet mør så den er gået i smadder da jeg satte den ned igen. Derfor søger jeg navnet på vandlåsen for at kunne finde de nødvendige reservedele.

Billeder:
https://www.lav-det-selv.dk/portals/0/uploads/forum/24712_2c7a1637-0cc7-42c7-9e88-369c697974b1.jpg
https://www.lav-det-selv.dk/portals/0/uploads/forum/24712_5895f150-3174-43c5-96c9-fd288cb99b11.jpg
https://www.lav-det-selv.dk/portals/0/uploads/forum/24712_d9e65385-ae55-43fe-9f0e-2ffd83c34e85.jpg

Tegning:
https://www.lav-det-selv.dk/portals/0/uploads/forum/24712_1cf6d126-a91b-4912-86ac-800025f300c2.png

6 svar

№ 1

Svar af dan

dan Ekspert
hej og velkommen til

det er ikke lige et jeg har set før og jeg tror heller ikke du kan få reservedele til den,men prøv at kontake purus og høre om de kender noget til den og jeg kan også tjekke lidt op med nogle kollega
№ 2

Svar af sbn

sbn
Tak for hintet med purus, de har lige svaret og sendt mig dette link! http://www.purus.dk/produkter/produkt/beta-2/
№ 3

Svar af dan

dan Ekspert
super godt at vi kunne hjælpe hvis du skal have hjælp til at skaffe den siger du bare til

håber at du vil give os et like på facebook og på trustpilot

https://dk.trustpilot.com/review/danskvvsforum.dk

mange tak for at du brugte os
№ 4

Svar af sbn

sbn
Det skal jeg nok! Jeg kan dog ikke finde nogen forhandlere med O-ringen men jeg har sendt en forespørgsel til multikøb!
№ 5

Svar af dan

dan Ekspert
ellers kan jeg kontakte purus og få den lavet til min grossist
№ 6

Svar af dan

dan Ekspert
hvis purus har den kan jeg skaffe den men der kommer lidt levering gebyr osv. men prisen får jeg først når regning lander på mit bord