Oprettet 29. okt. 2021
Atag gasfyr "Statoil gazelle"
Hej,
I 2006 fik jeg installeret et Atag gasfyr "Statoil Gazelle" på min adresse i Vallensbæk nær København. I dag er det svært for mig at find et firma som kan servicere/reparere sådan et gasfyr. Jeg kan kun finde ét firma nemlig Atag/Caldo i Rødovre, men han må have nok at lave, for han kommer ikke selvom vi flere gange har lavet en aftale om det.
I kunne vel ikke fortælle, om der findes et andet firma som kan servicere og reparere et Atag gasfyr "Statoil Gazelle"?
Bedste hilsner
Torben Callisen
1 svar
№ 1
Svar af dan
Hej velkommen Til
Prøv at ringe til gastech energi eller Leon Pedersen