Oprettet 23. nov. 2017
Utæt vandvarmer XB06L-1
Hej :)
Vi har tilsyneladende en halv-defekt vandvarmer der giver lidt vand på vores gulv.
Er det bedst og skifte hele vandvarmer eller kan man skifte den store del der drypper?
Se billeder: https://photos.app.goo.gl/FcUlOqJMTYHlRobp1
Vi har tilsyneladende en halv-defekt vandvarmer der giver lidt vand på vores gulv.
Er det bedst og skifte hele vandvarmer eller kan man skifte den store del der drypper?
Se billeder: https://photos.app.goo.gl/FcUlOqJMTYHlRobp1
6 svar
№ 1
Svar af dan
man kan godt udskifte den del der er utæt her kan man få en ny der passer lige over med den gamle.
det er ikke nødventig at skifte hele unit
du må sige hvis vi skal skaffe en ny til dig
det er ikke nødventig at skifte hele unit
du må sige hvis vi skal skaffe en ny til dig
№ 2
Svar af bubd
Hej
Tak for dit svar, hvad koster en ny del + udskiftning af den?
Tak for dit svar, hvad koster en ny del + udskiftning af den?
№ 3
Svar af dan
den koster 2200 +moms og udskining er på time løn og regner med en time 450
hvor bor du i landet?
2650 + moms
hvor bor du i landet?
2650 + moms
№ 4
Svar af bubd
Tak for det, bor i Odense så ved ikke om det er en mulighed.
№ 5
Svar af dan
desvære vi ligger på sjælland
№ 6
Svar af dan
vi kan skaffe den til dig og sende den