Oprettet 23. nov. 2017

Utæt vandvarmer XB06L-1

Stillet af bubd Varme
Hej :)

Vi har tilsyneladende en halv-defekt vandvarmer der giver lidt vand på vores gulv.
Er det bedst og skifte hele vandvarmer eller kan man skifte den store del der drypper?

Se billeder: https://photos.app.goo.gl/FcUlOqJMTYHlRobp1

6 svar

№ 1

Svar af dan

dan Ekspert
man kan godt udskifte den del der er utæt her kan man få en ny der passer lige over med den gamle.

det er ikke nødventig at skifte hele unit

du må sige hvis vi skal skaffe en ny til dig
№ 2

Svar af bubd

bubd
Hej

Tak for dit svar, hvad koster en ny del + udskiftning af den?
№ 3

Svar af dan

dan Ekspert
den koster 2200 +moms og udskining er på time løn og regner med en time 450

hvor bor du i landet?

2650 + moms
№ 4

Svar af bubd

bubd
Tak for det, bor i Odense så ved ikke om det er en mulighed.
№ 5

Svar af dan

dan Ekspert
desvære vi ligger på sjælland
№ 6

Svar af dan

dan Ekspert
vi kan skaffe den til dig og sende den