Oprettet 28. sep. 2017
pungvandlås på vaskemaskine afl&o
Hej vvs forum.
Jeg har lidt problemer med at sætte denne pungvandlås og vaskemaskine slange sammen. Billeder: https://imgur.com/LIFmJHH https://imgur.com/JgVI6pN
Kan slet ikke finde ud af hvordan slangen skal side i denne model. Der er også en løst rør inde i vandlåsen.
Jeg har lidt problemer med at sætte denne pungvandlås og vaskemaskine slange sammen. Billeder: https://imgur.com/LIFmJHH https://imgur.com/JgVI6pN
Kan slet ikke finde ud af hvordan slangen skal side i denne model. Der er også en løst rør inde i vandlåsen.
1 svar
№ 1
Svar af dan
hej velkommen til
det er er forkert type du bruger du skal have en anden model den du har er til udslags vaske.
vi kan lavere den rigtige til dig
den koster 225 kr ex moms og levering
hvis du er interesseret
mvh dan
det er er forkert type du bruger du skal have en anden model den du har er til udslags vaske.
vi kan lavere den rigtige til dig
den koster 225 kr ex moms og levering
hvis du er interesseret
mvh dan