Oprettet 26. sep. 2016

Jeg kan ikke slukke for gulvvarmen i to rum

Stillet af MarkVestergaard Varme
Hejsa.

Selvom jeg har skruet helt ned på 0 på gulvvarmeanlægget, så er der stadig varme på gulvet to steder i huset.
Termostaterne på gulvvarmeanlægget er de samme som normalt sidder på en radiator. - Kan det have nogen betydning?

Kan jeg lukke af for vandet til gulvvarmeanlægget? - Hvis det kan være en løsning?

Der findes to anlæg i huset. Problemet kommer fra midterste hane på billede 2, og hanen til højre på billede 3
Jeg har uploadet 3 billeder

1. http://tinypic.com/r/28i88yc/9
2. http://tinypic.com/r/inyc9g/9
3. http://tinypic.com/r/b3wv8p/9


mvh. Mark Vestergaard

1 svar

№ 1

Svar af dan

dan Admin
hej mark

det er retur ventiler du har til din gulvvarme har du prøvet at afmontere føler element (føler hoved) og se om stiften sidder fast.

den skal kunne bevæge sig frem og tilbage de kan nemmelig godt side fast en gang imellem

mvh dan