Oprettet 26. sep. 2016
Jeg kan ikke slukke for gulvvarmen i to rum
Hejsa.
Selvom jeg har skruet helt ned på 0 på gulvvarmeanlægget, så er der stadig varme på gulvet to steder i huset.
Termostaterne på gulvvarmeanlægget er de samme som normalt sidder på en radiator. - Kan det have nogen betydning?
Kan jeg lukke af for vandet til gulvvarmeanlægget? - Hvis det kan være en løsning?
Der findes to anlæg i huset. Problemet kommer fra midterste hane på billede 2, og hanen til højre på billede 3
Jeg har uploadet 3 billeder
1. http://tinypic.com/r/28i88yc/9
2. http://tinypic.com/r/inyc9g/9
3. http://tinypic.com/r/b3wv8p/9
mvh. Mark Vestergaard
Selvom jeg har skruet helt ned på 0 på gulvvarmeanlægget, så er der stadig varme på gulvet to steder i huset.
Termostaterne på gulvvarmeanlægget er de samme som normalt sidder på en radiator. - Kan det have nogen betydning?
Kan jeg lukke af for vandet til gulvvarmeanlægget? - Hvis det kan være en løsning?
Der findes to anlæg i huset. Problemet kommer fra midterste hane på billede 2, og hanen til højre på billede 3
Jeg har uploadet 3 billeder
1. http://tinypic.com/r/28i88yc/9
2. http://tinypic.com/r/inyc9g/9
3. http://tinypic.com/r/b3wv8p/9
mvh. Mark Vestergaard
1 svar
№ 1
Svar af dan
hej mark
det er retur ventiler du har til din gulvvarme har du prøvet at afmontere føler element (føler hoved) og se om stiften sidder fast.
den skal kunne bevæge sig frem og tilbage de kan nemmelig godt side fast en gang imellem
mvh dan
det er retur ventiler du har til din gulvvarme har du prøvet at afmontere føler element (føler hoved) og se om stiften sidder fast.
den skal kunne bevæge sig frem og tilbage de kan nemmelig godt side fast en gang imellem
mvh dan