Oprettet 12. sep. 2016
Intet tryk på varmt vand
Hej..
Jeg har det problem med mit varme vand, at der ikke er noget tryk på. Det kolde vand virker fint, og det er i alle hanerne at der ikke er noget tryk på det varme vand.
Ydermere er min tryk måler på mit fyr gået i stykker, og jeg ved ikke om man selv kan skifte det?
Jeg har lagt mærke til at fyret er begyndt at sige nogle mærkelige lyde, men når jeg så fylder mere vand på så stopper det. Jeg er bare nervøs for at fylde for meget vand på, da jeg ikke kan se trykket.
Har i nogle gode forslag til hvad det kan være, eller kender nogle en billig vvs'er der kan komme forbi og se fyret igennem?
vh Patrick
Jeg har det problem med mit varme vand, at der ikke er noget tryk på. Det kolde vand virker fint, og det er i alle hanerne at der ikke er noget tryk på det varme vand.
Ydermere er min tryk måler på mit fyr gået i stykker, og jeg ved ikke om man selv kan skifte det?
Jeg har lagt mærke til at fyret er begyndt at sige nogle mærkelige lyde, men når jeg så fylder mere vand på så stopper det. Jeg er bare nervøs for at fylde for meget vand på, da jeg ikke kan se trykket.
Har i nogle gode forslag til hvad det kan være, eller kender nogle en billig vvs'er der kan komme forbi og se fyret igennem?
vh Patrick
3 svar
№ 1
Svar af dan
hej patrik
det lyder som om at du har et par problemer som er svært at beskrive har på hvis du vil have jeg ringer dig op i aften så kan vi tage en snak det du gør er at gå ind under kontakt vælg vvs expert skriv dine oplysninger så kan jeg ringe i aften hvis det passer
mvh dan
det lyder som om at du har et par problemer som er svært at beskrive har på hvis du vil have jeg ringer dig op i aften så kan vi tage en snak det du gør er at gå ind under kontakt vælg vvs expert skriv dine oplysninger så kan jeg ringe i aften hvis det passer
mvh dan
№ 2
Svar af dan
hej patrik
man kan godt skifte den måler på dit fyr.
hvor tit fylder du vand på dit anlæg?
det kunne godt være at der er et par ting der skal skiftes på dit andlæg før du kan få varmt vand igen
mvh dan
man kan godt skifte den måler på dit fyr.
hvor tit fylder du vand på dit anlæg?
det kunne godt være at der er et par ting der skal skiftes på dit andlæg før du kan få varmt vand igen
mvh dan
№ 3
Svar af dan
hvis du bor i kbh kan vi godt kikke på det eller om egen
mvh dan
mvh dan