Oprettet 31. okt. 2013
Blandingsbatteri
Jeg har problemer med mit Grohe bruse batteri, selvom termostaten er er i bund og vandet skulle være kogende er det kun lunken og i alle andre vandhaner er det fint varm.
Jeg har haft termostaten og selve armaturet skruet af og renset uden det har hjulpet.
Hvad kan problemet være.
Jeg har haft termostaten og selve armaturet skruet af og renset uden det har hjulpet.
Hvad kan problemet være.
17 svar
№ 1
Svar af Klaus
hej Rene9690
det tyder på at du skal have nyt termostat i dit bruser batteri.
selv om du renser det kan din termostat godt være træt.
der kan også være en forstopelse i vamt vand tilgangen du det kan tjække ved at åbne for det varme vand (kun det varme vand)og se om der er tryk på det.gør ligeledes på det kolde vand
hvis der er tryk på er det din termostat der er sat ud af spil.
hush også at se om dine filtre bag omløber altså der hvor du skruger den fast er intakte og der ikke er skidt og kalk på.
hvis du er i tvirvl med hvilken termostat du skal have hjælper vi gerne med at finde det rigtige til dig.
husk billeder fra top,bund siden og hele dit bruser batteri så jeg kan se hvilken termostat du skal bruge.
hvis det bliver nødvendig ellers er du velkommen til at skrive tilbage med ydliger spørgsmål
håber det var en hjælp
mvh klaus
ris og ros må gerne gives
det tyder på at du skal have nyt termostat i dit bruser batteri.
selv om du renser det kan din termostat godt være træt.
der kan også være en forstopelse i vamt vand tilgangen du det kan tjække ved at åbne for det varme vand (kun det varme vand)og se om der er tryk på det.gør ligeledes på det kolde vand
hvis der er tryk på er det din termostat der er sat ud af spil.
hush også at se om dine filtre bag omløber altså der hvor du skruger den fast er intakte og der ikke er skidt og kalk på.
hvis du er i tvirvl med hvilken termostat du skal have hjælper vi gerne med at finde det rigtige til dig.
husk billeder fra top,bund siden og hele dit bruser batteri så jeg kan se hvilken termostat du skal bruge.
hvis det bliver nødvendig ellers er du velkommen til at skrive tilbage med ydliger spørgsmål
håber det var en hjælp
mvh klaus
ris og ros må gerne gives
№ 2
Svar af Rene9690
Jeg har lige prøvet at pakke den ventil ind i plast som sidder i den kolde side, og så var vandet varmt, så den lukker ikke af for det kolde vand når jeg skruer temperaturen over de 38 grader som er standard.
№ 3
Svar af Klaus
jeg forstå ikke helt
har du prøvet at pille dit batteri af og tænde for det varme vand uden det sidder på
har du prøvet at pille dit batteri af og tænde for det varme vand uden det sidder på
№ 4
Svar af Klaus
jeg er online nu så du skriver bare
№ 5
Svar af Rene9690
Jeg skruede spindlen ud i højre side som styrer det kolde vand og satte en plast pose omkring den og skruede den i igen og åbnede for vandet og så var det varmt, når den kolde var blokeret.
№ 6
Svar af Klaus
prøv at gøre det samme med det kolde.
ogse om der kommer kodtvand ud
ogse om der kommer kodtvand ud
№ 7
Svar af Rene9690
http://gupl.dk/703486/ billede af blandingsbatteri
№ 8
Svar af Klaus
sorry varmevand
№ 9
Svar af Rene9690
Det gør der, for røret er iskold når jeg er i bad
№ 10
Svar af Rene9690
jeg kan ikke blokere den varme side, for det er der jeg åbner.
№ 11
Svar af Klaus
din termostat er gået
№ 12
Svar af Klaus
hvis du får koldt og varmt vand ud så er den stået af
№ 13
Svar af Rene9690
Kan det betale sig at skifte den, eller er det billige at købe et nyt.
№ 14
Svar af Klaus
her er din nye termostat hos billig vvs
linkhttp://www.billigvvs.dk/Reservedele-Tude-Hans-Grohe--Hansgrohe-termostatelement-216622.html
jeg håber du kunne bruge min hjælp
mvh klaus
linkhttp://www.billigvvs.dk/Reservedele-Tude-Hans-Grohe--Hansgrohe-termostatelement-216622.html
jeg håber du kunne bruge min hjælp
mvh klaus
№ 15
Svar af Klaus
det kan godt betale sig at skifte termostat ud da det er billiger ind en nyt blanings batteri hans grohe er et godt produkt.
№ 16
Svar af Klaus
den har vvs nr745182002
№ 17
Svar af Rene9690
Super, så vil jeg få fat i sådan en ny.
Tak for god hjælp.
Tak for god hjælp.